Nei. 10 jersey ga meg mer ansvar
نوشته شده توسط : bartnnwdrak

Den nye sesongen, Drakter Juventus Di Bara vil bli endret til å ha nr. 10 jersey, Den argentinske sa i sosialt nettverk, " Bruk denne jerseyen, la meg anta større ansvar, Jeg vil prøve å hjelpe teamet mitt, For å vinne alle seier, For å vinne alle hendelser, Hvert trofé. "

Etter å ha tatt den nye jerseyen, Dibala satte seg først på nr. 10 jersey. På sosiale nettverk, Dibala postet denne flotte historiske verdien av bildet, Og sa, " For et jersey nummer, Jeg tenkte en stund, Gi opp nummer 21-trøyen, Jeg tenkte lenge, Det var en glede for ham å heve mange trofeer. "

Dibala påpekte at " Imidlertid er nr. 10 jersey veldig spesiell. Kunne ha på seg denne skjorten er en stor herlighet, Fordi denne skjorten har en god ansvarsfølelse, Vil fordyre din følelse av tilhørighet til Juventus. Mange Juventus legendariske spillere gjennom denne skjorten. Dette er grunnen til at jeg satte på denne jerseyen i dag, Å ha nr. 10 jersey lar meg ikke bare forstå barndomsdrømmen, La meg også anta et større ansvar. Jeg vil forsøke å hjelpe Billige Fotballdrakter Juventus, For å vinne alle seier, For å vinne alle hendelser, Hvert trofé. "





:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: